Wednesday, May 25, 2011

kencing ke berak?

orang tua tua pesan.tertinggal bas sampai kena beli tiket lain adalah derita yang pedih dalam aspek kenderaan bersubsidi ni.tapi derita tu gua dah rasa.tapi rasanya tak begitu menderita bagi golongan berada yang jenis duit penuh kocek macam gua.jenis duit tak putus putus.

tapi gua ada lagi satu derita yang cukup power kalau naik bas ni.derita ni orang tua tua tak tahu selalunya.sebab bagi diorang.derita kena tinggal bas lagi seksa.

ni derita ni.derita tahan air kencing ni.yang ni yang paling seksa.dia punya seksa tu.hah! memang susah nak cerita.kalau ikut darah panas teruna ni.nak je sembur dalam botol.tapi nasib baik depan awek,belakang awek,sebelah makcik.macho punya pasal,duduk mengiring pun boleh.

tapi gua rasa,gua tak jumpa lagi derita yang lagi power dari tahan kencing.

gua dengar tahan berak lagi power.

No comments:

Post a Comment