Saturday, June 4, 2011

oh milah ah milah

di status itu.ya di status itulah gua nampak dia tulis.

milah yang tulis.milah garang orangnya,lagi garang dari singa utara.milah tulis.dia sedih.langit cerah bertukar menjadi gelap baginya kalau ditokok tambah,mungkin ada petir kilat sama.semuanya gelap.dari status itulah.gua dapat rasa milah yang garang tengah sedih.mungkin namanya milah.walaupun akaun facebooknya bernama "hijau kuning nakal".

tapi sebab hanya nama milah yang ada dibenak gua.gua anggap nama dia milah. milah garang orangnya tapi dia sedih sekarang.

di status tu,milah cakap dia sedih.sebab erul tersingkir akademi fantatasial.milah cakap erul teman lelaki dia. serius.milah garang orangnya.

tapi di status tu.teman lelaki sebenar milah menghantar komen yang tak seberapa. teman lelaki milah cakap.
"boo,milah minat AF. booo. baik tengok naruto.dari menangis tengok AF.baik menangis tengok ketabahan naruto".

gua alih cursor,gua pergi dekat hujung belah kanan atas.gua tekan account.gua pilih log out.ok.memang milah garang. tapi teman lelaki dia yang pakai gambar naruto memang ganas. langsung tak steady.

No comments:

Post a Comment