Sunday, June 5, 2011

musim bersenggama

gua lapar,gua nak makan. gua tengok tv.ada orang menari. ganas dia menari.dia lompat.orang kat bawah lompat. dia menjerit. orang kat bawah menjerit. macam cilaka.

tengah syok tengok hiburan dunia.mata gua teralih dekat satu sudut.satu sudut yang disebelah hujungnya ada meja,atas meja tu berselerak pinggang mangkuk.dan dibawah meja tu juga.ada sepasang kucing bersenggama.
mata gua focus disitu.bukan dimeja,bukan di pinggang mangkuk berselerak tapi di kucing.ya dikucing,kucing yang tengah hangat bersenggama.kucing yang dibawah mengekek manja.tersenyum gua dibuatnya.


gua kembali marah.marah bukan pasal makanan lambat sampai tapi orang dalam tv.seronok melompat dalam hujan.walaupun itu cuma konsert jom heboh. biasanya,orang yang melompat walaupun hujan ni,tidak begitu dalam aspek kemasjid hari jumaat. hujan sedikit.mesti jadi satu alasan untuk skip.skeptikal punya pemikiran.

lepas puas mencarut.gua kembali mengalih pandangan ke arah kucing.oh,sudah siap bersenggama?ejakulasi pra-matang barangkali.

No comments:

Post a Comment