Thursday, September 2, 2010

BELIAU~

nama dia beliau
beliau nie felo kat kampus gua,ramai yang sayang dia tapi gua tak..
dia bukan main bangsat dengan gua..
beliau nie memang suka cari pasal dengan gua..
hari nie,beliau ronda satu kampus cari gua
beliau jumpa gua kat kelas selepas penat meronda satu kampus
beliau masuk klas gua..
beliau malukan gua..
beliau panggil gua dalam kelas depan classmate gua..
beliau tuduh gua main mercun..
beliau memang bangsat
buat muka cam nak telan gua jer..
gua apa nak kesah sebab bukan salah gua..
beliau warning gua..
panggil gua ke opis beliau..
tapi gua tipu beliau..
gua tak pergi pom..
malam nie,beliau jumpa gua dalam hujan
beliau tahan gua dalam hujan..
beliau ugut gua..
tapi tak apa..
gua apa nak kesah..
tapi beliau kena ingat..
once u fuck with me..
i'll fuck u triple harder..
beliau nak main gila dengan gua..
bak datang la weii..
sebab beliau gua dapat malu
sebab beliau gua tidur dalam kelas
sebab beliau gua cuak..
sebab beliau gua tak tenang..
tak pe beliau,beliau tunggu jela..
nama dia ialah beliau...

beliau felo kampus gua..
dari gua~

No comments:

Post a Comment