Friday, October 29, 2010

benci sangatkah beliau kepada gua?

 dia makhluk Allah juga tapi xtaw kenapa gua sangat tak suka akan beliau,
kadang-kadang gua tengok beliau comel sangat,
gua pegang beliau,gua belai beliau,gua cium beliau,
tapi kadang-kadang gua benci sangat kat beliau,
gua ikat beliau,
gua sembur beliau dengan ridsect,
gua sepak beliau,
gua baling beliau atas pokok,
gua baling batu kat beliau,
tapi beliau tak marah kat gua pown,
beliau tengok jer gua dengan belas,
gua pown heran jugak.

tapi,ada suatu hari tu,
benci gua makin membuak-buak,
gua baru nak start sayang kepada beliau
tapi beliau buat taik dengan gua
.............
ada ke patot!!
sampai hati beliau berak atas selipar gua!!
benci sangatkah beliau kat gua?
sampai selipar yang gua pakai tuk sepak beliau yang jadi mangsa,
beliau kenal ke selipar gua??

keparat!!
dasar kucing,memang macam tu!!!
mampos la beliau kalau jumpa dengan gua!!!

dari gua~

No comments:

Post a Comment