Monday, October 25, 2010

bila kelate ke final!! PM mungkin milik kami!!

 30 oktober 2010,macam biasa la.sekali lagi the red warrior ke final piala malaysia. gua agak fanatik dengan gelombang merah nie tapi gua mengamalkan semangat kesukanan yang tinggi.

sekali lagi pahlawan merah berjumpa dengan hobing jang hobin. tahun nie misi untuk sang kijang membelasah ghuso..

macam-macam tindakan dikenakan kat KAFA nga fan kelate,apa  motif disebaliknya tak sapelah tahu.
tukang denda hanya tahu duit,apa nkk jadi-jadilah
media pula,xabis-abis memanipulasi berita
sape-sape yang cakap fan kelate nie ganas,memang salah r..
fan klate nie umpama tebuan,kalau diorang tak diganggu,dorang takkan menyengat..

FAM??harga tiket Rm30?mahal kowt..
gua dah boleh ramal apa yang bakal terjadi kat SBJ kalau pahlawan merah kalah,
harga tiket mahal pastu kalah,
mesti tak berbaloi...
tapi itu golongan radikal punya thinking la..
gua tahu sebab gua...FANATIK juga!!


dari gua~

No comments:

Post a Comment