Saturday, November 27, 2010

lebahlah lebah mengelabah

study punya study.khusyuk gila,bercampur pula dengan dengkur member ketika tidur. dengkur pula taknak kalah. gua mati-mati ingat telefon yang vibrate, mana tahu kot-kot ada orang salah share kredit ke. memang celaka!
khusyuk study mengalahkan aktiviti skodeng betis-betis makwe yang kening nipis kat mall,shopping complex mahupun lorong haji taib. kadang-kadang, betis berbulu tapi body shape macam pffft!

"celaka!!!"

..gempar seketika..
gua panik tengok member gua lompat katak.
'kenapa?' sapa gua.
'lebah bangsat,terbang masuk dalam seluar!! kalau kena sengat macam mana?'
gua jawab 'dapat anak sonsang la jawabnya, tak pun tak dapat anak langsung'.sinis, dengan muka ala-ala jehan miskin tengah belakon.
member gua buat muka bengis,puntung rokok yang masih jelas baranya jadi objek pembunuhan
mengeliat lebah tu macam minah rongeng kena sula oleh raja pada masa dahulu.

hilang sekejap ilmu gua. dari physic bertukar jadi zoology. *zoology ke??
mungkin sekarang musim lebah mengawan.
terangsang tengok member gua study seksi-seksi.
            
                        nota kaki : macam nie la lebih kurang lebah yang nampak betis tu. musim hujan nie memang macam tu!

dari gua~

No comments:

Post a Comment