Friday, November 12, 2010

siput punya cerita

 currpp..suppp,slrpppp..nyuttttt,nyutttt...
bingit telinga,sakit hati pun ada..
nyut,nyuttttt...
bunyi dia..pergh,mendung-mendung macam nie pula
bunyi nak sama dengan aktiviti itik menyonyot air longkang
begitu syok roomate gua sedut siput
sebagai menu makan tengahari kitorang..
kedai yang selalu diuar-uarkan sedap dan murah
macam shopping kat tesco..
tapi memang murah pun..
gua pun turut mengidam sama,murah punya pasal..jauh sedikit pun tak mengapa.

tapi gua hairan,orang lain makan
rm3,rm4,rm3,rm4..
tak mahal la..
tapi sampai jer kat gua..rm5??
pelik betul,nyesal makan lauk ayam!!

 currpp..suppp,slrpppp..nyuttttt,nyutttt...
bingit telinga,sakit hati pun ada..

                                                                     CIPUT CEDUT
dari gua~

No comments:

Post a Comment