Saturday, December 4, 2010

kejam gila!

exam?
memang la kena study tapi apa rasionalnya kampus gua off wifi?
mana la main router nie,sedih gila.
nak online pun susah.
nak usha awek nampak betis kat muka buku pun dah tak boleh.
tempat yang boleh gua online cuma kat admin,ya kat admin.
2 blok dari bilik gua.

tapi online punya pasal,gua tetap turun.
bila dah turun,nak connect lak tak boleh
then gua cari port lain,
mana tahu boleh online.
tup,tap,tup,tap..
check line server nie.
akhirnya dapat gak gua online.
tengah syok online.
pap..
'haish,siapa la yang meludah merata nie?'
desus hati gua.
tapi ada bau lak,takkan air liur keluar bau?
gua bingung sebentar.
gua pandang kiri..

damn!!
tahi burung,gua salah pilih port.
abis beg laptop gua!!
lahanat punya burung!

gua offline,terus naik ke bilik

cakar tak macam ayam..

No comments:

Post a Comment