Saturday, March 26, 2011

cerita charger

gua tengah makan.gua lepak-lepak dengan member.
tup tap tup tap,ada gadis dekat sebelah.
macam eksaited je gua tengok dia borak,gua dengan member tumpang dengar.gaya macam perisik rusia.

"eyh,telefon aku bateri low lah.
kau ada charger selkom tak?"minta gadis tu dekat kawannya.

member gua pelik,"bukan ke sepatotnya charger nokia?"
kitorang gelak guling-guling.sambil tunjuk-tunjuk dekat gadis tu.

6 comments:

  1. charger celcom pn boleh....hahaha

    ReplyDelete
  2. yang paling tak tahan,muka dia memang konfiden habis masa minta charger tu.kahkah

    ReplyDelete
  3. mane ade charger celcom hahahhahhahahaha.
    charger Maxis ade lah. hahahah ntah hape2 ntah pompuan tu. hahahahah.

    ?????

    ReplyDelete
  4. hahaha. yg ne lawak giler kalah paih buat lawak :P

    ReplyDelete
  5. kahkah.gadis tu tak sempat belajar pasal jenis2 charger kot?haha

    ReplyDelete